Piegāde

Mēs piegādājam praktiski visas valstis. Dažiem produktiem ir daži ierobežojumi, un dažus produktus nevar nosūtīt uz noteiktiem galamērķiem. Ja mēs nevaram nosūtīt jūsu produktu, mēs ar jums sazināsimies.

Lūdzu, uzrakstiet adresi angļu valodā, un tas var palīdzēt kuģniecības uzņēmumam viegli lasīt un apstrādāt paketi.

Mūsu produktu piegādes izmaksas mainās atkarībā no jūsu izvēlētā veida, atrašanās vietas, nosūtīšanas metodes un noliktavas. Piegādes maksu varat apskatīt katrā produkta lapā un norēķinoties.

  •  Pārliecinieties, ka katras lapas vidū esošajā laukā “Valsts / reģions:” ir izvēlēta pareiza piegādes valsts;
  •  Izvēlieties piegādes metodi;
  •  Tiks parādīts aprēķins par piegādes maksu, kā redzat tīmekļa vietnē.

Norēķināšanās laikā norādītās piegādes izmaksas ir faktiskās cenas lielākajai daļai valstu. Dažos gadījumos piegādes tarifi var būt augstāki par tiem, kurus esam norādījuši šajā vietnē. Šādos gadījumos pirms pasūtījuma vai darījuma apstrādes mēs jūs informēsim par jebkādām papildu izmaksām un gaidīsim jūsu apstiprinājumu.

  • Kopējais piegādes laiks ir apstprades laika un nosūtīšanas laika summa.

  • Apstrades laiks = laiks starp brīdi, kad veicat pasūtījumu, līdz brīdim, kad to sutām (1-5 dienas);

  • Piegādes laiks = laiks starp brīdi, kad pasūtījums ir nosūtīts un piegādāts jums (tas ir atkarīgs no piegādes metodes, apmēram 15-20 darba dienas).

Lūdzu, ņemiet vērā, ka šeit norādītie vai citādā veidā citētie vai jums paziņotie piegādes pieejamības vai piegādes datumi, laiki vai periodi ir tikai aplēses un netiek garantēti, un tos var kavēt dažādi iemeslu dēļ, no kuriem daži var būt vai nav mūsu kontrolē. Piemēram, dažos gadījumos jūsu muitas iestāde var turēt jūsu produktus, kas var aizkavēt piegādes datumu. Izņemot nākamajā rindkopā paredzētos gadījumus, mēs neesam atbildīgi vai atbildīgi par novēlotu piegādi vai nepiegādāšanu (neatkarīgi no iemesla vai iemesla, neatkarīgi no tā, vai mēs to kontrolējam vai ne).

Ja kāds produkts netiek izlaists piegādei jums 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad tika pieņemts jūsu pasūtījums vai darījums un saņemts maksājums, vai no piemērojamā paredzamā vai kotētā piegādes datuma, atkarībā no tā, kurš ir vēlāk, tad jebkura puse var noraidīt, atcelt vai izbeigt jūsu pasūtījumu vai darījumu, tādā gadījumā mūsu vienīgā un ekskluzīvā atbildība un jūsu vienīgais un ekskluzīvais tiesiskās aizsardzības līdzeklis attiecībā uz novēlotu vai nepiegādāšanu un no tā izrietošo noraidīšanu, atcelšanu vai izbeigšanu ir tikai atmaksa (bez procentiem) par jebkuru maksājumu, kuru jūs jau esat veicis par šādu pasūtījumu vai darījumu.